آرش برهانی:مقابل تیم شهرم انگیزه زیادی دارم
تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:44 | نویسنده : babak

آرش برهانی در گفت و گو با  فارس گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و یک پیروزی خوب در رشت به دست آوردیم. با این حال بازی خوبی انجام ندادیم چون بازیکنان روی چمن مصنوعی بازی می‌کردند ولی تیم دوندگی خوبی داشت.

وی درباره دیدار فردا برابر مس کرمان عنوان کرد: برای این مسابقه انگیزه زیادی داریم ولی بازی سختی در پیش خواهیم داشت. بلاژویچ تحول خوبی در مس به وجود آورده و امیدوارم شرایط ما به گونه‌ای پیش رود که ۳ امتیاز را بگیریم.

مهاجم استقلال در خصوص وضعیت خودش گفت: در بازی قبل استراحت کردم و فکر می‌کنم ریکاوری خوبی داشتم. برای هر بازی انگیزه دارم و با وجود آنکه مقابل تیم‌ شهرم بازی می‌کنم و نسبت به شهرم متعصب هستم اما تمام تلاشم را می‌کنم تا مفید باشم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین